۱۴۰۲/۱۰/۰۹

د حجاب اړوند د شبهاتو جوابونه:(لسمه شبهه)

د حجاب دښمنان وايي: د زينت ښكاره كول يو عادي كار دی کتونکی ورته هيڅ توجه نه كوي؛ دوی دعوه كوي چي د زينت هغه ښكاره والی چي ښځه ورباندي پټه او لڅه ښكاري نارينه نه را پاروي پداسي حال كي چي نارينه د هغي ښځي په ليدلو سره چي پوره حجاب يې كړی وي او ټوله بدن يې ورباندي پټ وي را پارول كيږي نو ځكه د دوی د شخصيت د پېژندلو او تعقيبولو اراده ورسره پيدا كيږي ځكه چي هر ممنوع شی خوندور وي؛ نو دلته چي ښځي خپل ځان د حجاب په مټ پټ كړی دی او نور خلګ يې ځان ته د کتلو څخه منع كړيدي خود به د نورو خلګو سره د دې د ليدلو شوق پيدا كيږي.
جواب: د دغه خلګو په جواب كي بايد وويل سي چي كه په رښتيا داسي وي چي د زينت ښكاره كول دي يوه عادي خبره سي كتل دي ځان ته نه راجلبوي او زړونه دي ځان ته نه راكشوي نو بيا د څه شي لپاره او د چا لپاره دوی خپل زينت ښكاره كوي؟ او په څه خاطر د آرايش توكي او سامانونه اخلي؟ او ولي په آرايشگاه كي د ځان د جوړولو لپاره پيسې مصرفوي ‌او په څه خاطر د موډ او فيشن پسې ځغلي؟. 
معلومه خبره ده چي دا ټوله تكليفونه او مصارف خوشي او بې څه ندي بلكي د يوه هدف او موخي لپاره دي او بېله دې څخه چي د ځان د ښايست د مطرح كولو او ځان ته د خلګو د پام را اړولو لپاره دي وي بل هيڅ دليل ورسره نه جوړيږي.
څنګه دي د زينت ښكاره كول يوه عادي خبره سي پداسي حال كي چي دا منل سوی حقيقت دی چي څومره ميرمن ځان ښايسته كوي همدومره د خاوند رغبت او شوق هم ورته كيږي! او دا هم مشهوره خبره ده چي خواړه د رنګه خوړل كيږي چي څومره د خوړو رنګ سم وي همدومره د انسان اشتهاء ورته كيږي كڅه هم خوند يې سم نه وي.
بله خبره دا ده چي د نارينه او ښځي تر مينځ جاذبيت او يو بل ته ميلان يو فطرتي شی دی چي په تېرېدلوسره د زمانې تغيير نه كوي ځكه چي په وينه كي د كوچنيو پټو غدو څخه آزاد سوي هورموني افرازات ګرځي او راګرځي په وينه كي جريان كوي او پر اعصابو اومغزو باندي په تأثير كولو سره په هر جنس يعني په نر او ښځه كي د دوی شوق او طبيعي غريزه را پورته كوي.
بلكي هرجزء د هر جسم څخه توپير او تمييز لري د خپل مشابه جزء څخه په بل جنس كي مثلا اجزاء د بدن د نارينه توپير او فرق لري د اجزاؤ څخه د بدن د ښځي؛ پدې خاطر دی چي ښځينه صفات او ځانګړتياوي د ښځي په جسم ، ‌شكل، اخلاق، افكار او ميلونو كي له ورايه ښكاري لكه چي د نارينه صفات د هغه په بدن، هيیت، ږغ، كارونو او ميلونوكي له ورايه ښكاري. 
او دا هغه فطري او طبيعي قاعده ده چي د كومي ورځي څخه الله پاك انسان پيدا كړی دی تغيير يې ندی كړی او تر قيامته پوري به هم تغيير و نكړي.
نو د نارينه او ښځي مثال لكه د آرت او برق د لاينونو په څېر دی چي كله يې سره وجنګوې شارټي كوي؛ نارينه او ښځه چي كله په يو بل كي ځيني محرك علائم ويني او كوم باطني او ياقوي ظاهري مانع هم نه وي ارومرو يې جنسي غريزه راپورته كيږي.
الله پاك جنسي عادت په بشري نفس كي ايښی دی دا د الله تعالی د اسرارو څخه يو سر او د الله د لويو حكمتونو څخه يو حكمت دی. 
الله پاك جنسي علاقه مندي د هغو لويو شيانو څخه ګرځولې ده چي عقل، نفس او روح ټوله تمايل ورته كوي او هغه روحي، حسي او بدني غوښتنه ده؛ پدې خاطر دی چي انسان جنسي مقاربت په ډېري لېوالتياسره كوي.
او كه يو څوك د معمول او فطرت پر خلاف داسي وي چي يوه بې حجابه او لڅ سرې ښځه چي ځان يې ښه سره جوړ كړی وي او په ښكاره يې د زينت او ځان جلبولو ډېر شيان لګولي وي پر ده باندي تېره سي او دی ورته وګوري خو هيڅ پاملرنه ورته ونكړي او نه هم تحريك سي پداسي حال كي چي هيڅ معنوي او قوي ظاهري مانع هم نه وي د ډاكټرۍ له نظره دغه سړی د مزاج د يخوالي په ناروغۍ باندي اخته دی؛ هغه ناروغي چي د طبابت له نظره بايد معالجه كړل سي.
نو هيڅ كله د ښځي لڅ ګرځېدلو او د كور څخه بهر د زينت ښكاره كولو ته په عادي نظر نسي كتل كېدلای او هيڅكله يې موږ معمولي كار نسو بللای.
بله خبره چي په زغرده د دوی د دغي مدعٰي پر درواغ والي باندي دلالت كوي دا ده چي كه موږ وګورو د زنا، همجنس بازۍ او نورو جنسي پيښو لوی مقدار د هغو ښځو سره وي چي دوی نيم لوڅي ګرځي او خپل زينت هر چاته ښكاره كوي؛ او په دومره كچه باندي د جنسي انحرافاتو پيښي مستقيما پر دغه ډول د ښځو تر وتلو پوري تعلق نيسي هغه حالت چي هيڅ قسم فضيلت او شرافت پكښې نسته.
بلكي ډېري جنسي ناروغۍ لكه ايډز په لويه كچه په هغو هيوادونو كي پيدا كيږي چي په هغو كي بې حجابي او جنسي بې بندوباري ډېره وي او په همدغه هيوادونو كي د نورو هيوادونو په  نسبت د هغه روحي ناروغيو ګراف ډېر لوړ وي چي انسان تر ځان وژني پوري رسوي.
ښه كه په بهر كي د زينت ښكاره كول يو عادي كار وای بيا نو دا دومره ناخوالي او جنسي ناروغۍ د كومه سوې؟ او په فحاشو هيوادونو كي د ښځو ويلګردي او د دوی د ويلګردۍ په سبب هرج او مرج د څه لپاره دی؟.
او دا چي دوی وايي محجبې ښځي ته د انسان پاملرنه ور اوړي او بې حجابي ښځي ته نه ور اوړي؛ نو دوی ته ويل كيږي چي ګوری! د محجبې ښځي مثال د هغه تړلي اوكت كتاب دی چي ته يې تنها پوښ ته كتلای سې ولي پر محتوياتو باندي يې علم نسي راوستلای.
ډيری ځل داسي پيښيږي چي انسان دي وكت او تړل سوي كتاب ته په دقت باندي وګوري او په اړه دي ډېر فكر هم وكړي خو په محتوياتو باندي يې هيڅ علم نسي راوستلای او نه هم ور څخه متأثره كېدلای سي او نه يې هم په اړه افكار ورباندي اغيز كوي.
د محجبې ښځي پوښ هم د دې حجاب دی چي داخلي اخلاق، او محتويات يې پكښې پټ دي د حجاب نور ته يې هر بدكتونكی نااميده او شرمېدلی پاتيږي او يوه ذره يې په داخل باندي نه خبريږي.
ولي بې حجابه ښځه مثال د هغه خلاص كتاب لري چي خلګ يې لاس پر لاس كوي او سترګي يې ليكه پر ليكه او صفحه پر صفحه ګوري او د محتوياتو څخه یې عقلونه متأثره كيږي او تر هغه يې خلګ نه پسې پريږدي ترڅو چي د پاڼو ځلا يې نه وي وركه سوې نو پاڼي يې كږي وږي سي بلكي څيري سي آخر ور څخه داسي زوړ كتاب جوړ سي چي څوك يې د خپل وړوكي كور د وړوكي كتابتون مخي ته هم نه ايږدي.
د بې حجابي او باحجابي ښځي مثال د ښاري او خصوصي ټګسۍ دی بې حجابي ښځي په خپل لاس ځان داسي جوړ كړی وي چي هر څوك يې د ښايست څخه استفاده كوي، د خپل ناوړه نظر جراثيم او گرځونه ورباندي غورځوي، هر بدمرغه كتونكی يې په هكله ډېر ناوړه او بې ځايه فكرونه كوي آن تردې چي ځيني يې د ښكار كولو په نيت ځوروي هم؛ خاوند او سرپرست يې تنها د ډريور غوندي دېخوا او هغي خوا ته بيايي او مصارف ورباندي کوي خو استفاده يې د نورو ورسره شريكه وي.
خو محجبه ښځه د هغي خصوصي ټكسۍ حيثيت لري چي تنها مالك يې ورڅخه استفاده كولای سي او تنها مالك يې دی چي د ټولو ځانګړتياوو څخه يې پوره ګټه پورته كولای سي او د هر فاسد او ناوړه نظر څخه داسي محفوظه وي چي هر بدكتونكی يې پر كتلو باندي نا اميده او شرميدلی پاتيږي او د هيچا د بدنظر نښان نه ګرځي او نه يې هم د ښكار په نيت څوك تعقيبوي.
ځکه ښاري ټيکسي چي پر لاره باندي تيريږي هر څوک ورته لاس ورکوي ځکه طمعه ورته لري او د دې غوښتنه لري چي ماته به ودريږي او تر خپل هدف پوري به مي ورسوي خو شخصي ټيکسي ته هيڅوک لاس نه ورکوي ځکه چي طمعه نه ورته لري او پدې باندي يې ښه سر خلاصيږي چي دغه موټر د نورو خلګو د انتقال لپاره ندی بلکي د شخصي استفادې لپاره دی.
د بې حجابي او باحجابي ښځي مثال داسي دی لكه د بي پوښه او پوښ لرونكي شيرينۍ چي بې پوښه هر چاته مضره او تاواني وي آن تر دې چي د خپل مالك يې لا هم ورڅخه بد كيږي ولي پوښ لرونكي شيريني مرغوبه، مطلوبه او هر چاته د منلو وړوي، خوړل يې لذت او ګټه لري او ساتل يې طمع او اميد.
منبع: المنبر ويب پاڼه
ژباړه او زيادت: مولوي نورالحق مظهري

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

په فراه ولايت کي په خپل ډول کي لومړی فرهنګي ابتکار:

د فراه ولايت د اطلاعات او فرهنګ رياست په نوښت، نورو رياستونو په همکارۍ او په فراه ولايت کي د موجوده کتاب پلورنځيو په ګډون د لومړي ځل لپاره د دريو ورځو لپاره د کتابونو نندارتون جوړ سو.
په فراه ولايت کي د کتاب نندارتونونو جوړېدل په خپل ډول کي لومړی نيک اقدام دی چي د ځوانانو، محصلينو، زده کوونکو او د کتاب مينوالو ته جوړيږي.
که د کتاب ګټو او فوائدو ته پاملرنه وکړو دا به راته ثابته سي چي د کتاب نندارتون ډېري ګټي لري او جوړول يې د خپلي ټولني لپاره ډېر لوی خدمت دی.
د داسي نندارتونونو په ذريعه موږ خپلي ټولني او د علم مينوالو ته ښه خدمت کولای سو او د لاندي نتائجو هيله ورڅخه کيږي:
1 – د کتاب نندارتون د دې سبب جوړيږي د کتاب لوستلو او مطالعه کولو فرهنګ ترويج پيدا کړي چي په نتيجه کي محصلين، زده کوونکي او د کتاب مينوال د کتاب لوستلو او مطالعه کولو ته هڅول کيږي چي ګټه يې هر چا ته معلومه ده.
2 – د کتاب نندارتون له لاري ښه او ګټور کتابونه په ټولنه کي مشهور کيږي چي په رانيولو يې د علمي ودي تر څنګ ارومرو فرهنګونه او فکرونه اصلاح کيږي او مثبت انګېرنه د منفي انګېرني ځای نيسي.
3 – د کتاب نندارتون له لاري د کتابونو ارزښت عمومي کيږي، د تجارتي بازار برخه ګرځي او هر لوستونکی ممکن د مطالعې لپاره ځان ته د خوښي کتاب برابر کړي.
4 – د کتاب نندارتون که د ښه ترتيب او کنټرول سره پرانيستل سي د نورو ګټو تر څنګ کتاب پلورونکو او پېرېدونکو ته اقتصادي ګټه هم لري ځکه د پلورونکو ډېر کتابونه پلورل کيږي او پېرېدونکو ته په کمه بيه په لاس ورځي.
موږ ټوله بايد د داسي پرځای کارونو په ترسره کولو کي د يوبل سره مرسته او کومک وکړو ترڅو مو کتاب د ژوند برخه وګرځي او مطالعې ته تشويق سو او په علمي برخه کي د نيمګړتياوو د ورکولو ترڅنګ علمي ابتکارات هم وزېږوو.
د فراه ولايت د اطلاعات او فرهنګ رياست او نورو مربوطه رياستونو څخه مننه کوو چي تل يې د خپل ولس په فرهنګي او فکري برخو کي لاس نيوی کړی او هغوی ته يې مؤثري خپروني وړاندي کړي دي.
مولوي نورالحق مظهري

د عربي هيوادونو حاکمان او د اسرائيلو سياسي کمینونه:

په ايکس یا ټويټر کي يو يهودي د ايدي کوهين په نوم ليکي: هر عربي زعيم که پر خپل منصب د پاته کېدلو اراده لري بايد د اسرائيلو اطاعت وکړي او په اسرائيلو کي امنيت، استقرار او آبادۍ ته ژمن وسي کنه نو ډېر ژر به د منصب څخه ګوښه کيږي؛ نوموړی يهودي وايي: تر پنځوس ډېر کلونه کيږي چي بشار اسد او پلار يې زموږ د شمالي پولو ساتنه کوي.
که څه هم دا په مجازي نړۍ کي ظاهرا د يوه کس خبره ده خو که حقيقت ته سړی وګورو ددې خبري رښتیاوالی ورته ثابتیږي ځکه د غزې په موضوع کي د عربي هيوادونو د حاکمانو مرګونی سکوت، د اسرائيلو سره د ځينو عربي هيوادونو مرستي او حماس ته د ځينو ګوت څنډني ددې خبري لپاره ښکاره دلائل دي.
پر عربي هيوادونو د اسرائيلو دغه باداري او بابېړی د عربي هیوادونو د اختلافاتو او عیاشیو تر څنګ د امریکا او اسرائیلو سیاسي کمين ته د دوی د لوېدلو نتيجه ده چي اوس د امريکا بېله مشورې او د اسرائيلو بېله رضايته هيڅ کار نسي کولای.
موږ مسلمانان بايد تل ځانونه د کفارو او نورو دښمنانو د سياسي کمينونو څخه وساتو ځکه د نظامي کمين په نسبت د سیاسي کمين څخه وتل ډېر ګران دی.
مولوي نورالحق مظهري

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

د حجاب اړوند د شبهاتو جوابونه:(اتمه شبهه)

د حجاب مخالفين وايي: د ښځو لخوا حجاب، د نارينه وو د جنسي طاقت هلاک کوونکی دی؛ دوی وايي: جنسي طاقت په انسان كي ډېر لوی او خطرناكه طاقت دی چي مهم والي ته يې په کتو هغه بايد هلاكت او نابودۍ ته پرې نه ښودل سي بلکي په هره طريقه چي وي بايد پوره كړل سي؛ د جنسي طاقت ډېر خپه كول او بندول په انسان كي د فكري انفجار لامل كيږي چي انسان دې ته مجبوركيږي چي پر ښځو باندي د خپل جنسي طاقت د پوره كولو لپاره حمله وكړي.‌ 
د حجاب مخالفين وايي: معلومه خبره ده چي حجاب د ښځي ښايست پټوي چي له امله يې ځوانان د جنسي شهوت د ډېر بندښت او نه پوره كېدلو له وجهي نژدۍ ده چي ليونيان سي او دېته اړ ايستل  سي چي پر ښځو باندي دي د خپل جنسي طاقت د ډېروالي له وجهي حمله وكړي او يا دي هم ددې سبب سي چي ځوانان دي د ښځو غصب كولو او تښتولو ته مخه كړي.
دوی وايي: ددې مشكل علاج دا دی چي ښځي حجاب ونكړي تر څو ځوانان وكولای سي دوی ته په كتلو سره خپل بند شهوت آزاد كړي تر څو يې سترګي مړې او طبيعت يې سوړ سي او د جنسي طاقت د ډېروالي له کبله د دوی د فكري  انفجار پېښي را كمي سي.
جواب: د دوی په جواب كي بايد وويل سي چي لومړی خو ستاسي دا خبره سل په سلو كي غلطه ده ځكه دكتلو او نظر په مطلقي آزادۍ كي چي انسان دي ددې حق ولري چي هر شي ته وګوري هغه كه بدوي او كه ښه وي‌ د انسان لپاره ډېري تباهۍ او بربادۍ دي؛ ددې تر څنګ چي د اسلامي او اخلاقي اصولو څخه پكې لويه سرغړونه ده د انسان پر مخ د اخلاقي فساد لويي دروازې را پرانيزي او د زنا، لواطت، جنسي انحرافاتو په شمول ټولنيز فسادونه او ډول ډول جرمونه ور څخه پيدا كيږي.  
سترګي چي كوم ځای د جنسي غوښتني پر بنسټ هدف وټاكي د همدغي غوښتني پر بنياد انسان ددې هڅه او كوښښ كوي چي په جنسي رابطې باندي هغه هدف ته ځان ورسوي چي په نتيجه كي انسان د يوه حيوان غوندي بې بندوباره او د نفس د ناوړه غوښتنو غلام جوړيږي چي بيا نو نور په انسان كي انساني شرافت اوكرامت نسي پاته كېدلای بلكي د يو مست بې بندوباره حيوان حيثيت غوره كوي چي بيا انسان د ځان لپاره د هيڅ قسم فضيلت او شرافت دعوه نسي كولای  نه هم د اشرف المخلوقات په صفت پر مځكه باندي د الله نماينده ګي كولای سي او نه هم په دنياكي د نورو مخلوقاتو د ژوند د سمون لپاره مثبت كارونه سرته رسولای سي.
څومره ښكلې، جامع او تجربه سوې خبره زموږ ګران پيغمبر صلی الله عليه وسلم  پدې هكله كړېده او فرمايلي يې دي: النظرة سهم من سهام إبليس مسمومة فمن تركها من خوف الله أثابه جل و عز إيمانا يجد حلاوته في قلبه.[ المستدرك علي الصحيحين7875]
يعني ناوړه كتل يوغشی دی د غشو څخه د شيطان، مسموم او زهرجن دی هر چا كه د الله له ويري پرېښودی الله پاك به داسي ايمان ورته وركړي چي خوند او لذت به يې په خپل زړه كي ومومي.
همدا راز په بل حديث كي فرمايي: 
العينان تزنيان واليدان تزنيان والفرج يصدق ذلك أو يكذبه.[ مسنداحمدبن حنبل8520]
ژباړه: سترګي زنا کوي لاسونه زنا کوي عورت يې تصديق او يا تکذيب کوي.
نو د هر اخلاقي فساد پيل د كتلو او نظركولو څخه كيږي نو لكه د اخلاقي فساد څخه چي هر څوك بايد ځان وساتي همداسي د كتلو او نظركولو څخه هم بايد ځان وساتي.
نو بېګانه ښځو ته كتل د ځوانانو حق نه بلكي د ځوانانو لپاره منع او حرام کار دی .
ستاسو بله خبره چي سل په سلوكي غلطه ده دا ده چي تاسو بېګانه ښځو ته كتل د جنسي شهوت پوره كېدل ګڼی؛ پداسي حال كي چي دكتلو په آزادۍ او بې بندوبارۍ باندي شهوت نسي پوره كېدلای بلكي شهوت را پورته كيږي او بيا نيمګړی پاتيږي چي دغه حالت يو قسم روحي او جسمي ناروغي د انسان لپاره پيدا كوي او انسان د روح او جسم په لحاظ په تزلزل، نا آرامۍ او وسوسې كي غورځوي چي انسان ته ډېر خطرناكه حالت دی.
هوكې قدرمنو لوستونکو!
زموږ ګران پيغمبر صلی الله عليه وسلم د ناوړه كتلو تاوان هغه وخت بيان كړی دی چي هغه وخت نه لابراتوار وو، نه اكسري وه نه التراساوند وو او نه هم نور تشخيصوي طبي اسباب چي دا خپله د اسلام پر حقانيت او د رسول الله صلی الله عليه وسلم پر صداقت او رښتینولۍ باندي د نورو دلائلو څخه يو دليل دی؛ رسول الله صلی الله عليه وسلم هغه وخت ناوړه او حرام كتلو ته زهرجنه او مسمومه غشي ويلې ده، هوكې زهرجنه اومسمومه غشي؛ كومه چي د انسان په بدن كي يې لګېدل د انسان لپاره د مرګ او يا هم مزمني ناروغۍ سبب جوړيږي؛ څوارلس سوه كاله وروسته د نړۍ پوهان او متخصص ډاكټران پدې باندي اعتراف كوي چي حرام كتل د انسان لپاره ډېر مضر دي.
داكتر(حسين الراشدي) چي د سعودي په هيواد كي په يو روغتون كي د هډوكو د جراحۍ متخصص دی پدې موضوع كي يې لويه مقاله ليكلې ده وايي: موږ داسي ويلای سو چي د بدن هيڅ داسي غړی او عضو نه پاتيږي چي هغه ته دي د حرام كتلو د زهرو څخه تاوان و نه رسيږي؛ ‌په ځينو اعضاؤ كي يې تأثير ډېر وي او په ځينو كي لږ وي‌ خو ټوله اعضاؤ ته د ناوړه كتلو د زهرو تأثير رسيږي آن تر دې چي ځيني ناوړه تأثيرات تر ديرشو كالو پوري د انسان په بدن كي پاتيږي. 
موږ به د هغو منفي تأثيراتو څخه چي د حرام كتلو له وجهي د انسان په بدن كي پيدا كيږي ځيني هغه مهم ذكر كړو چي انسان ورسره ډېر ګرفتاره كيږي.
1. د ناوړه كتلو له وجهي چي د انسان په وينه كي د جنسي هورمونونو فعاليت ډېريږي، حرارت د بدن او فشار يې لوړيږي له كبله يې په خولې، بغلونو او پښو كي بد بوی پيدا كيږي چي دغه بوی كله كله د لنډ مهال لپاره وي او كله كله تر ډېره وخته پوري پاتيږي آن تر دې پوري چي ځيني وخت ورسره نور خلګ هم په عذابيږي.
2. د ناوړه كتلو له وجهي چي په جنسي هورمونونوكي كوم تغيرات راځي له امله يې هغه پوستي منفذونه چي خوله او غوړ ورڅخه را وځي غټيږي په ځانګړي توګه د لاسو په ورغوو، لاندني برخي كي د پښو، دكونټو مينځ او تر بغلو لاندي د دغو برخو منفذونه ډېر غټيږي چي په نتيجه كي ورڅخه ميكروبي التهابات چي Sinus Pilonida  (ساينوس پايلونيدا) ورته وايي پيداكيږي، همدا راز په مخ كي ورڅخه ځيني اوقات داسي التهابونه پيداكيږي چي سبب ده ACNE ياځواني دانو د راختلوجوړیږی.
3. كوم خلګ چي حرام كتل ډېركوي او په دوی كي دغه جنسي هيجان ډېر را پورته كيږي او د جنسي هورمونونو فعاليت يې په وينه كي ډېريږی دغه كار يې يو د هغو اسبابو څخه جوړېدلای سي چي د هغو څخه د نيم سر درد او يا Migrain  نیمسری پيدا كيږي چي ډېره خطرناكه ناروغي ده.
4. د بد نظر او بد كتلو څخه انسان ته د بندونو درد پيدا كيږي په خاصه توګه د لويو بندونو لكه ځنګون، ورون، ملا او داسي نور.... چي د همدغه هورمونونو د ډېر فعاليت له وجهي انسان ورسره لاس او ګرېوان كيږي؛ شايد د دې لامل دا وي چي هغه مايعات چي په بندونوكي دي او بندونه د التهاب څخه ساتي هغه به وچيږي په دې خاطر دی چي په غربي نړۍ كي دغه ناروغي ډېره ده ځكه چي هلته ډېری خلګ د ورځي څو ځله د جنسي هورمونونو د لوړ فعاليت سره مخامخ كيږي. 
نوموړی ډاكتر وايي: پر جنابت باندي ويدېدل هم د بندونو د ناروغيو سبب كيږي ځكه چي هلته هم ياد مايعات وچيږي؛ پدې خاطر دی چي طريقه د رسول الله صلی الله عليه وسلم داسي وه چي يا به يې د جنابت وروسته غسل كوی او يا به يې هم اودس كوی پر جنابت باندي بېله غسله او يا اودسه نه ويدېدی.
5. بد نظر او كتل پر زړه باندي ناوړه تأثير ايږدي او مختلفي د زړه ناروغۍ ورڅخه پيدا كيږي.
6. بد نظر د انسان پر بولي سيستم باندي ډېره ناوړه اغېزه لري او مختلفي ناروغۍ ورڅخه پيدا كيږي لكه: د پروستات، مثانې او كليو التهاب چي له كبله يې مختلفي صحي ستونزي ور څخه را پيدا كيږي.
له همدې كبله چي بد نظر او كتل د انسان لپاره ډېر تاوانونه لري په اسلام كي د هغه څخه منع راغلې او انسان ته په هغه باندي د مبتلا كېدلو څخه د مخنيوي لاري چاري ښوول سويدي مثلا: شرعا سړی د دويم ځل كتلو څخه و هغي ښځي ته منع سوی دی چي لومړی ځل يې ورته په ناپامۍ كي او يا پدې ګمان چي شايد د ده شناخته وي كتلي وي ځكه امكان سته چي په دويم ځل كتلو باندي يې شهوت را پورته سي او پورته ناوړه حالت ورته عارض سي.
همدا راز ښځي ته د دې لارښوونه سوېده چي د كور څخه بهر دي خپل زينت نه ښكاره كوي او د نارينه وو پر ټولۍ دي پداسي حالت كي نه تيريږي چي عطر او خوشبويي يې وهلې وي ځكه د دې احتمال سته چي نارينه دي د دې د زينت د ليدلو له وجهي په ياد سوي آفت باندي مبتلا سي، ‌شهوت يې را پورته سي او په وينه كي يې د جنسي هورمونونو فعاليت ډېر سي چي په نتيجه كي په ناروغيو باندي اخته كيږي.
آن تر دې چي هغي ښځي ته چي قصدا خپل زينت بېګانه خلګو ته ښكاره كوي او د خوشبويي او عطرو سره پر بېګانه خلګو باندي تيريږي د زانيې نوم وركول سوی دی ځكه چي د دې څخه دغسي حالت ښكاره كېدل د دې سبب جوړيږي چي نارينه دي په زنا باندي اخته سي.
همدا راز په اسلام كي د بېګانه ښځو سره د خلوت او يوځای والي او د هغوی سره د اختلاط څخه د همدې هدف لپاره ممانعت راغلی دی او نارينه ته د دې اجازه نده وركول سوې چي بېګانه ښځو ته لاس وروړي او يا دي هم مصافحه ورسره وكړي.
همدا راز اسلام د انسان څخه د شهوت د را پورته كېدلو د تاوان د مخنيوي په حكمت داسي لاري چاري بيان كړيدي چي په عملي كولو يې د پورته تاوانونو څخه ساتل كېدلای سي.
مثلا: كله چي خاوند د خپلي ښځي څخه د مقاربت غوښتنه وكړي ښځه بايد د هغه غوښتني ته (كه كوم شرعي ممانعت نه وو)  غاړه كښيږدي ځكه چي پدې وخت كي د ښځي نافرماني پداسي حال كي چي خاوند يې اراده ولري او جنسي هورمونونو يې په وينه كي فعاليت پيل كړی وي د دې سبب كيږي چي خاوند دي د يادو ناروغيو سره مخ سي.
همدا راز كه يو سړی په ناڅاپي توګه د شهوت د را پورته كېدلو سره مخامخ كيږي ډېر ژر بايد د هغه څخه د په سمه طريقه د خلاصون هڅه وكړي مثلا په بې اختياره توګه د كور څخه بهر يوې ښځي ته ګوري او جنسي حركت ورته پيدا كيږي شرعا دا سړی كله چي خپل كورته راځي بايد د خپلي ميرمني سره همبستري وكړي تر څو جنسي حرارت يې كښيني او په يادو ناروغيو باندي د اخته كېدلو څخه وساتل سي.
او كه زمنيه ورته برابره نه وه بيا دي غسل وكړي او بدن دي پرېوي تر څو د بدن حرارت يې كښيني او په يادو ناروغيو باندي د اخته كېدلو څخه وژغورل سي.
او څوك چي مجرد وي د هغه لپاره دا لازمه ده چي د لومړي سره څخه د دې حالت د را پورته كېدلو څخه ځان وساتي هغه پداسي طريقه چي خپلي سترګي دي كنټرول كړي او د بد نظر او كتلو څخه دي ډډه وكړي او ځان دي داسي جوړ كړي چي هر كله يو ځل ور څخه كتل كيږي د دويم ځل كتلو څخه دي ځان وساتي. 
او بل مجرد سړی دي روژه ونيسي ځكه د روژې په نيولو باندي يې نفس ضعيفه كيږي او جنسي ميلان يې نه را پورته كيږي او هغه څوك چي د نكاح پركولو باندي توان ولري هغه خو دي نكاح وكړي تر څو په واسطه يې د جنسي انحراف څخه وساتل سي همدا راز اودس كول د جنسي حرارت په كمولو كي ډېره مرسته كوي په خاصه توګه په هغه حالت كي چي حرارت يې را پورته سوی وي.
د اوس په وخت كي چي بې حجابي ډېره سوېده او په هر ځای كي انسان د بد كتلو د زهرجنو غشو سره مخامخ كيږي علماء فرمايي ډېره ښه خبره دا ده چي كله د كار څخه او يا د بازار څخه كور ته راځي غسل وكړي تر څو چي بدن يې د زهرجنو كتلو د تاثيراتو څخه پاك سي.
د حجاب مخالفينو او د پورته شهبې واردوونکو ته بايد ووايو چي دا څومره تبعيض آميزه خبره ده چي تاسو واياست ښځي دي د نارينه وو لپاره حجاب نه كوي!؛ يعني د دې لپاره چي نارينه ورته وګوري او خوند ورباندي واخلي؛ دا څومره خطرناكه او غير معقوله خبره ده! ښځه تنها د دې لپاره نده پيدا سوې چي نارينه ورڅخه ګټه پورته كړي، ښځه د الله پاك مستقل مخلوق دی او الله پاك ورته ډېر حقوق وركړيدي، داسي نسي كېدلای چي نارينه بېلاري كيږي او د خپل نفس تابع ګرځي تاوان به يې ښځه وركوي؛ د خپلي ميرمني او مينځي څخه بغير انسان د بلي هيڅي ښځي څخه جنسي ګټه نسي پورته كولای؛ نو ښځه به ارومرو حجاب كوي كه نا اهله نارينه د جنسي جوش له كبله مري هم به ښځه خپل حجاب نه پسې پريږدي‌ ځكه نارينه ته دغه ستونزه په خپل لاس پېښه سوېده ولي هغه وقايوي كارونه نه كوي كوم چي اسلام ورته ښوولي دي؟ ولي داسي ناوړه كار ته لاس اچوي؟ آيا دی عقل نه لري؟ عاقل سړی هيڅ وخت ځان د جنسي فكر نه قرباني كوي او هيڅ كله بد كتلو ته زړه نه ښه كوي.
بله خبره چي د دغه خلګو د دې شبهي پر بطلان دلالت كوي دا ده چي كه د دوی خبره صحيح وای يعني د بې حجابۍ په سبب په ځوانانو كي جنسي پېښي كمېدلای او د ښځو ځورول وركېدلای نو په كفري او غربي هيوادونوكي به چي بې حجابې پكښې خپل اوج ته رسېدلېده دغسي پېښي نه كېدلای، د هغوی ځوانان او نارينه به په جنسي شهوت باندي ماړه سوي وای او هلته به د ښځو د ځوروني او غصب كولو مخه نيول سوې وای سره ددې چي هلته دا ټولي پېښي په ډېره لويه  پيمانه باندي كيږي.
 يو كتاب چي د "الجريمة في أمريكا" په نامه باندي ياديږي هغه كي راځي: په هرو شپږو دقيقو كي په امريكا كي  د جنسي ځوروني يوه  پېښه د قوت او سلاح په زور باندي را منځته كيږي په  1978ميلادي كال كي يولك  او اوه څلوېښت زره او درې سوه نه اتيا پېښي رامنځته سوي دي او دا شميره په  ،‌1987ميلادي كال كي دوه لكه  او اوه ويشت زره او اوه سوه او څلور شپېته پېښو ته ختلې ده.
نو !!! كه چيري د بې حجابۍ په راتللو كي خير وای او جنسي پېښي كمېدلای په غرب كي به كمي سوي وای هغه دی ورځ تر بلي لا پكښې ډېږي،‌ عجيب او غريب كارونه پكښې كيږي. 
بله خبره دا ده چي جنسي غريزه په نارينه او ښځه كي الله پاك د ډېرو حكمتونو پر بنياد پيدا كړېده چي يو حكمت يې د انساني نسل بقاء او دوام دی؛ د دې لپاره يې نده پيدا كړې چي دوی ورباندي ځان تباه او برباد كړي او د هغې په سببيت خپل انساني ارزښت تر پوښتني لاندي راوړي او دا معلومه خبره ده چي د بې حجابۍ په حالت كي او پداسي حالت كي چي ښځي دي نيم لوڅي وګرځي دغه غريزه په نارينه وو كي آرامه نسي پاته كېدلای او داسي پاروونكي حالت ته د يوه طبيعي حالت په سترګه نسي كتل كېدلای بلكي جنسي غريزه د داسي منظر په ليدلو باندي را پورته كيږي چي نتيجه به يې هغه وي كوم چي مخكي ذكر سوه؛ يعني د انسان د ظاهري او باطني ژوند تباهي او بربادي به يې پايله او نتيجه وي.
الله دي مو د داسي حالت څخه وساتي او الله دي زموږ ټولنه يوه سوچه اسلامي ټولنه وګرځوي تر څو ټولي ناخوالي زموږ د مينځ څخه وركي سي.
په آخره كي ددې خبري كول غواړم:كوم خلګ چي دغسي پوچه او بې بنياده خبره كوي چي د بې حجابۍ په خپرولو باندي جنسي پېښي كميږي او يا جنسي تنده ورباندي ماتيږي دوی به د هغو خلګو څخه وي چي ځانونه يې خصيان كړيوي او شهوت يې د بيخه څخه قطعه سوی وي نو دوی جنسي پارونه بيخي نه پېژني او يا به هم دوی په هغي ناروغۍ باندي اخته سوي وي چي په سبب يې د انسان جنسي ميلان بيخي له منځه ځي.
منبع: المنبر ويب پاڼه.
ژباړه او تحقيق: مولوي نورالحق مظهري