۱۴۰۴/۰۹/۰۸

د اسلام ګټي:

د اسلام دويمه ګټه دا ده چې هر مسلمان نيک کارونه وکړي الله تعالی يې ورڅخه قبلوي او په بدل کې يې ښه ژوند ورکوي لکه په آيت شريف کې چې راځي: مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيَاةً طَيِّبَةً وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ. (النحل: 97)
ژباړه: هر څوک چې نيک کار وکړي که نارينه او که ښځينه وي په داسي حال کې چې دی مؤمن وي نو موږ به ښه ژوند ورکړو او دوی ته به( د آخرت په ورځ) د دوی د هغو نيکو کارونو مزدوري ورکړو چې دوی په دنيا کې کوله.

د دې آيت څخه څو شيان معلوميږي لومړی دا چې د نيک کارونو په کولو کې د نارينه او ښځينه تر منځ توپير نشته هر څوک چې نيک کار وکړي الله تعالی ورته ثواب ورکوي، د نيکو کارونو په کولو کې الله تعالی ته جنسيت مطرح نه دی بلکې نارينه او ښځينه دواړو ته د نيک کار پر کولو ثواب ورکوي. دويم دا چې د انسان نيک اعمال هغه وخت د قبول وړ دی چې د ايمان سره وي، کوم څوک چې ايمان نه لري هغه چې څومره ډېر نيک کارونه وکړي الله تعالی يې نه ورڅخه قبلوي، درېيمه خبره دا ده چې نيک کار عام دی که لازمي وي که متعدي، که لوی وي که کوچنی او که د شپې وي که د ورځي، هر ډول نيک کار چې انسان وکړي الله تعالی يې ثواب ورکوي.

په حديث شريف کې راځي: عن أنس بن مالك قال قال رسول الله صلى الله عليه و سلم : ان الله لا يظلم المؤمن حسنة يعطى عليها في الدنيا ويثاب عليها في الآخرة.(مسند احمد بن حنبل: 12259)
ژباړه: انس رضي الله د رسول الله صلی الله عليه وسلم څخه روايت کوي چې هغه وفرمايل: الله تعالی د مسلمان سره د نيکۍ ظلم نه کوي؛ په دنيا کې د هغې په مقابل کې بدله ورکوي او په آخرت کې يې په مقابل کې ثواب ورکوي.
مولوي نورالحق مظهري

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

د اسلام ګټي:

لومړۍ ګټه: صحيح او سم اسلام په دنيا او آخرت کې د ځانه سره خير لري؛ په دې معنی سره چې څوک مسلمان سي او بيا د خپل ايمان په غوښتنو عمل وکړي ارومرو الله تعالی د دنيا او آخرت نيمرغي د ده په نصيب کوي، الله تعالی د مؤمنانو په باره کې لس ځايه په قرآن کريم کې فرمايي: أُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ. يعني دغه خلک کاميابه دي. چې دلته کاميابي مطلقه راغلې ده چې د دنيا او آخرت دواړو کاميابيو ته شاميليږي، همداسي په بل آيت کې الله تعالی فرمايي: وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ (آل عمران: 139) يعني تاسې لوړ ياست که چيري تاسې مؤمنان وسی. همداسي په حديث شريف کې راځي: عن عبد الله بن عمرو قال قال رسول الله صلى الله عليه و سلم : قد أفلح من آمن ورزق كفافا وقنعه الله به.(مسند احمد بن حنبل6609) ژباړه: يقينا هغه څوک کاميابه سو چې آيمان يې راوړی وي او د کفايت په اندزاه مال روزي ورکول سوې وي او الله تعالی په هغه باندې قناعت ورکړی وي.

نو اسلام په هراړخيز ډول د انسان د ژوند په هره برخه کې انسان ته خير ورکوي خو په دې شرط چې انسان د ايمان په تقاضا او غوښتنه عمل وکړي؛ دا چې نن ډېری مسلمانان د خير څخه محروم دي لامل يې دا دی چې دوی د خپل ايمان په تقاضا او غوښتنه عمل نه دی کړی.
دوام لري...
مولوي نورالحق مظهري 

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

د کمال اتاترک د بې لارې توب يوه بېلګه:

دا لعنتي مصطفى کمال اتاترک د شرابو یو سخت رغبت لرونکی و، په ښکاره ډول به یې څښل، حتی چې د شرابو یوه کارخانه يې جوړه کړه او په خپله یې پرانيسته. همدارنګه د هغه د بهرنیو چارو وزیر توفیق رشدي ترکانو ته سپارښتنه کوله چې د خنزیر غوښه ضرور وخوري.
انګرېز مورخ آرمسټرانګ په خپل کتاب «خړ ګیدړ» کې لیکلي چې اتاترک په فحش خبرو، بې لارې کوو کيسو او ګرمو شپو ډېر مین و. په رومانیا کې چې کله یې د پوځي اتاشې په توګه دنده ترسره کوله، ټوله شپه یې په فحشاء او شراب څښلو تېروله تر سهاره پورې. 
کله چې د خلافت له ړنګېدو وروسته د ترکیې ولسمشر شو، امر یې وکړ چې د ده د استوګنې ماڼۍ د کړکیو پردې لرې کړای شي ترڅو خلک یې وویني چې شراب څښي. اتاترک به د سوداګرو او لوړپوړو چارواکو د ښځو سره د دوی د غوښتنو د پوره کولو په بدل کې روابط ټينګول لکه څنګه چې د بهرنیو چارو وزیر توفیق رشدي په انقره کې خپل کور د اتاترک لپاره د فاحشه خانې په څېر جوړ کړی و. 
اسلامي او اخلاقي اصول خو لا پسې پرېږده چې دوی دیپلوماتیکو اصولو ته هم درناوی نه کاوه، ځکه یې په فرانسه کې د سفیر پر لور سره څو ځله جنسي تیري وکړ. د نجونو ښوونځي ته به په دوامداره توګه ور تلی، ښایسته شاګردانې به یې غوره کولې، له ښوونځیو به یې په زور بيولې او له هغوی سره به یې اوږدې شپې تېرولې، بیا به یې پرېښودې.
یو وخت چې د جمهوریت ولسمشر و د شپې له نیمایي وروسته «دارالمعلمات» نومې ښوونځي ته لاړ او دا افراطی سکولار په زور يې هغه نجلۍ وتښتوله چې مخکې یې پرې سترګې لګېدلي وې. د دې کړنې له امله په پارلمان کې غټ شور او ګډوډي رامنځته شوه، نو د ستونزې د مخنیوي لپاره یې هغه نجلۍ د خپل یوه ساتونکي سره واده کړه او وروسته یې هغه ساتونکی لوړ مقام ته وټاکه.
د مصطفى کمال اتاترک په ټول عمر کې اولاد و نه شو او نسل یې پرې شو ځکه چې نوموړی په سختي جنسي ناروغۍ اخته و چې خپلې مېرمنې لطیفې ته یې هم انتقال کړ، هغې له لنډ وخت وروسته د هغه له فحشاء او بې لاريتوب له امله طلاق واخیست. 
لطیفې ډېر حقایق افشا کړل چې اتاترک له یوه ځوان غلام سره جنسي شذوذ کاوه او پر خپلو محرمو (په ځانګړي ډول د لطیفې پر کوچنۍ خور) باندې یې څو ځله د جنسي تېري هڅه کړې وه.
کمال اتاترک له اسلام او مسلمانانو سره تر یهودو او نصاراوو هم زیاته علني دښمني لرله، ځکه چې هغه پټ «دونمه» یهودي و. په ترکیه کې یې هغه څه وکړل چې د دوی ټولو پوځونو په ګډه هم نه وو کړی. 
د ترکیې سيکولر کولو او له اسلام څخه د هغې جلا کولو لپاره یې د نظام او وسلو په زور ډېر سخت اقدامات وکړه نو دا دیکتاتور د ظلم، تعذیب او تباه کوونکي خودغرضۍ یو بې ساری مثال و.
د جمهوریت له جوړېدو وروسته یې د خلکو دماغونه ووینځل، کمالیانو ظالمانو هغه نسلونه وروزل لکه څنګه چې غوښتل یې: بې دینه، لویدیځ پلوه، د عثماني تاریخ او اسلامي دین څخه کرکه کوونکې او جلا شوي چې اتاترک یې د ترکانو د ژغورونکې او لوی اتل په توګه وښود، چې که هغه نه وای نو د ترکانو هیڅ دولت به نه وای پاتې شوی، سره د دې چې هغه په اصل کې د ترکانو اصلي دښمن وو، ځکه د ترکانو څخه د هغوی 600 کلن د وياړ تاريخ هېر کړ، د ترکي ژبي رسم الخط يې د عربي څخه لاتيني ته واړوی او په ترکيه کې يې اسلامي ورحيه د صفر تر کچې ورسوله.
طبي راپورونه وایي چې مصطفى کمال اتاترک په وروستیو کې د شرابو د سخت څښلو له امله د ځیګر په سختې ناروغۍ (سیروز) اخته شو، په نس کې به یې اوبه راټولېدې او ډاکټرانو به یې په سرنجونو ورڅخه ایستلې، له پزې به یې وینه په دوامداره توګه بهیدله، پښې به یې پړسیدلې، قوت یې ختم شوی و، حتی ګوتې یې نه شوای پورته کولای، یوازې يې حرکت نه شو کولای، ورځ تر بلې کمزوری کېدی تر دې چې یوازې يې پوسټکی پر هډوکي پاتې شو او کله چې مړ شو نو وزن یې له ۴۸ کیلو ګرامه ډېر نه و. حافظه یې کمزورې شوې وه، په عجیبه توګه به په غوسه کېدی ترکان وایي چې په ناروغۍ کې یې ډېر سخت عذاب وګالی، دومره به یې چیغې کولې چې د ماڼۍ له بالکونو به اورېدل کېدې، او ویل کیږي چې کله یې مړ شو نو خوله یې په ډاروونکې ډول خلاصه وه.
منبع: الحقيقة المخفية للأرض العظيمة•
ژباړه: مولوي نورالحق مظهري

ليکوالانو او په ټولنيزو شبکو کې کارکوونکو ته!

دا چې ليکوالي او په ټولنيزو شبکو کې نشرات ستر خدمت دی نو بايد داسي يې وکړو چې هم الله تعالي راڅخه خوشحاله شي او هم په ټولنه کې زموږ ليکنې مثبت تأثير ولري؛ يو هغه شی چې د الله تعالی د خوابدتيا سبب جوړيږي او په ټولنه کې د ليکنې تأثير کموي د نورو ليکوالانو ليکنې په خپل نوم نشر کول دي، چې په شريعت کې ورته انتحال وايي؛ انتحال هم د عقل له نظره ناروا دی او هم د شريعت له نظره ناروا دی ځکه نو زموږ ګران ليکوالان او په ټولنيزو شبکو کې نشرات کوونکې دې موضوع ته جدي پاملرنه وکړي، او د نورو ليکوالانو ليکنې په خپل نوم نشر نه کړي، همداسې د ليکنې څخه د هغوی نوم هم پاک نه کړي ځکه دا هم يو ډول فرهنګي غلا شمېرل کيږي.


۱۴۰۴/۰۹/۰۴

Standing against Pakistan’s oppressive army is everyone’s responsibility:

We have long said that the Pakistani army is the second Israel in the region;
just as Israel, with American support, has ignited fire against Muslims in the Middle East,
Pakistan, provoked by the United States, fuels instability in South Asia.
And just as Israel has repeatedly broken ceasefires with the Palestinians,
the Pakistani army has also, once again, broken its ceasefire with Afghanistan,
committing great betrayal and treachery by killing women and children—
while still counting itself among Muslims.

We deeply respect the Muslim people of Pakistan
and are grateful for their decades of sympathy and support toward Afghans;
but their army, from the establishment of Pakistan until today,
has done nothing to defend Islam.
Rather, it has rented itself out to the British and Americans to harm Islam—
they give it projects, and the army implements them.

Therefore, just as Afghans, out of necessity, stand against Pakistan’s oppressive army
to defend their own land,
the people of Pakistan also have a mandatory duty
to rise against this accursed army
and save oppressed Pakistanis and neighboring nations from its tyranny.

پاکستان کی ظالم فوج کے خلاف کھڑا ہونا ہر ایک کی ذمہ داری ہے:

ہم نے پہلے ہی کہا تھا کہ پاکستان کی فوج خطّے میں دوسرا اسرائیل ہے؛
جس طرح اسرائیل نے امریکہ کی مدد سے مشرقِ وسطیٰ میں مسلمانوں کے خلاف آگ بھڑکائی ہے،
اسی طرح پاکستان جنوبی ایشیا میں امریکہ کے اشارے پر بدامنی پھیلا رہا ہے۔
اور جس طرح اسرائیل نے کئی بار فلسطینیوں کے ساتھ جنگ بندی توڑی ہے،
اسی طرح پاکستان کی فوج بھی یہ کئیویں بار ہے کہ افغانستان کے ساتھ جنگ بندی توڑ رہی ہے
اور عورتوں اور بچوں کو قتل کرکے ایک بڑے غدر اور خیانت کا ارتکاب کرتی ہے،
حالانکہ اپنے آپ کو مسلمانوں میں شمار بھی کرتی ہے۔

ہمیں پاکستان کے مسلمان عوام کا مکمل احترام ہے
اور ہم دہائیوں سے افغانوں کے ساتھ ان کی ہمدردی اور تعاون کے شکر گزار ہیں؛
لیکن ان کی فوج نے پاکستان کے قیام سے لے کر آج تک اسلام کے دفاع کے لیے کچھ نہیں کیا،
بلکہ اس کے برعکس اسلام کو نقصان پہنچانے کے لیے خود کو انگریز اور امریکہ کے لیے کرائے پر دیا،
وہ ان کو منصوبہ دیتے ہیں اور یہ اسے نافذ کرتے ہیں۔

لہٰذا جس طرح افغان مجبوری کے تحت پاکستان کی ظالم فوج کے خلاف کھڑے دي،
اور اپنی سرزمین کا دفاع کوي،
اسی طرح پاکستان کے عوام پر بھی لازمی ذمہ داری ہے
کہ اس خبیث فوج کے خلاف اٹھ کھڑے شي
اور اس کے ظلم سے مظلوم پاکستانیوں اور دیگر پڑوسیوں کو نجات دیں۔
مولوی نورالحق مظهری

د پاکستان ظالم پوځ په وړاندې درېدل د هر چا دنده ده:

موږ پخوا لا ويلي وه چې د پاکستان پوځ په سيمه کې دويم اسرائيل دی؛ لکه اسرائيل چې په منځني ختيځ کې د امريکايانو په مرسته پر مسلمانانو اور بل کړی دی پاکستان بيا په سويلي اسيا کې د امريکا په لمسون نا امنۍ ته لمن وهي او لکه اسرائيلو چې څو ځلي د فلسطينيانو سره اوربند مات کړی دی د پاکستان پوځ هم دا څووم ځل دی چې د افعانستان سره اوربند ماتوي او د ښځو او ماشومانو په وژلو سره د ډېر لوی غدر او خيانت مرتکب کيږي په داسې حال کې چې ځان د مسلمانانو په کتار کې هم شميري.

موږ د پاکستان مسلمان ولس ته پوره درناوی لرو او د څو لسيزو را پدې خوا يې د افغانانو سره د مرستي او خوا خوږۍ څخه منندويي کوو خو پوځ يې د پاکستان د تأسيس څخه بيا تر اوسه پوري د اسلام د دفاع لپاره هيڅ کار نه دی کړی بلکې د دې څخه علاوه يې د اسلام د تخريب لپاره ځان انګريز او امريکا ته په کرايه ورکړی چې هغوی ورته پروژه ورکوي دوی يې تطبيقوي، نو لکه افغانان چې د مجبوريت پر اساس د پاکستان ظالم پوځ په وړاندې دريږي او د خپلې خاوري دفاع کوي د پاکستان ولس هم لزومي دنده او ظيفه لري چې د دې منحوس پوځ په وړاندې راپورته شي او د ظلم څخه يې مظلوم پاکستانيان او نور ګاونډيان خلاص کړي.
مولوي نورالحق مظهري

سهار وختي مسجد او بازار ته تلل:

د سلمان رضی الله عنه څخه روایت دی چې ما د رسول الله صلی الله علیه وسلم څخه واورېدل چې ویل یې: هر څوک چې سحار وختي مسجد ته ولاړ سي نو د ایمان د بیرغ سره ولاړی او که څوک سحار وختي بازار ته ولاړی نو د شیطان د بیرغ سره ولاړی.

توضیح :یعنې څوک چې د خپل سحار لومړنی تګ په مسجد باندې شروع کړي، او ولاړ سي په مسجد کې جماعت وکړي، نو د هغه سړي سره بیرغ د ایمان دی او دی خپله پوره مؤمن او د الله تعالی د حزب څخه دی. خو کوم څوک چې د خپل سحار لومړنی تګ د مسجد تر مخه بازار ته شروع کړي او په مسجد کې جماعت ونکړي، نو هغه سړی د شيطان د بیرغ وړونکی دی او د شيطان د حزب څخه دی.

نو کوښښ وکړئ چې سهار تر ټولو مخکې لومړی مسجد ته ولاړ سئ، خپل لمونځ په جماعت باندې په مسجد کې اداء کړئ وروسته بيا بازار ته ولاړ سئ تر څو د شيطان د ډلي څخه ووځی او د الله تعالی په ډله کې داخل سی.

عَنْ سَلْمَانَ، قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى الله عَليْهِ وسَلَّمَ يَقُولُ: مَنْ غَدَا إِلَى صَلاَةِ الصُّبْحِ غَدَا بِرَايَةِ الإِيمَانِ ، وَمَنْ غَدَا إِلَى السُّوقِ غَدَا بِرَايَةِ إِبْلِيسَ.(سنن ابن ماجة 2234)
مولوي نورالحق مظهري

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

خپل طبيعت داسي مه جوړوه!

1 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې د نورو خلکو څخه د ځان لپاره احترام غواړې خو خپله بيا د نورو احترام نه کوې.

2 - خپل طبيعت داسي مه جوروه چې د نورو خلکو څخه مفت او وړيا کار اخلې خو خپله هيچا ته کار نه کوې.

3 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې خپل خبره په نورو منې خو د بل چا خبره بيا نه منې.

4 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې د نورو څخه د دې غوښتنه لرې چې ستا پر خبرو غوږ ونيسي خو ته بيا د نورو پر خبره غوږ نه نيسې.

5 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې د نورو انسانانو څخه د خپل هر خدمت منل او تأييدول غواړې خو ته بيا د بل چا خدمت ته په سپکه سترګه ګورې او يا يې بې ارزښته شمېرې.

6 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې ته د خپلو شاګردانو څخه غواړې ستا درناوی وکړي خو ته بيا د خپل استاذ درناوی نه کوې.

7 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې د نورو څخه غواړې چې پر ټليفون يا واټساپ تا ته ژر جواب درکړي خو ته په ورځو ورځو د چا مسيج ته جواب نه ورکوې.

8 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې ته به پر نورو کسانو ټوکي کوې خو بل څوک به بيا پر تا ټوکي نه کوي که يې وکړي دستي خوابدی کېږې.

9 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې د نورو خلکو څخه د دې غوښتنه لرې چې پر تا پوښتنه وکړي او ستا ملاقات ته راسي خو ته پر هيچا پوښتنه نه کوې او نه هم د چا ملاقات ته ځې.

10 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې پر نورو خلکو نيوکي کوې خو پر ځان بيا د چا نيوکه نه منې.

11 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې خپل پور د نورو څخه غواړې خو پر تا باندې بيا د بل چا پور نه ورکوې.

12 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې يوځلي مشوره کوې وروسته بيا مشوره ماتوې او خپل فکر چلوې.

13 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې خپل د مال حساب هيچا ته نه ورکوې خو د نورو انسانانو د مال حساب بيا کوې.

14 - خپل طبيعت داسي مه جوړوه چې د ځان لپاره په شلو نومونو او لقبونو خوشحاله يې خو د بل چا لپاره بيا يو لقب لا نه منې.

15 - خپل طبیعت داسي مه جوړوه چې ځان جامع الکمالات بولې خو د نورو لپاره په يوه کمال باندې اقرار نه کوې.
مولوي نورالحق مظهري

تصوف څه شی دی؟

ژباړه: ابوزکریا وایی: زه مجلس ته د ابوالحسن بن سمعون حاضر سوم، په مجلس کې یو سړي پوښتنه ورڅخه وکړه چې تصوف څه شی دی؟ هغه ورته وویل: یو یې نوم دی او بل یې حقیقت، ته دکوم یوه په باره کې پوښتنه کوې؟ سړي ورته وویل: د دواړو په باره کې، ابوالحسن ورته وویل: نوم یې د دنیا او د هغه د اهل هېرول دي او حقیقت یې د خلکو سره ډېره ښه ګزاره کول او په حق کې د دوی له خوا د آزار تحمل او ګالل دي.

یعني دا چې څوک د دنیا او اهل سره د دنیا محبت کم کړي او هغه خپل د ژوند یواځنی هدف و نه ګرځوي همدغه ته تصوف وایي، او حقیقت یې هم دا دی چې انسان باید داسې ښکلي او ښایسته اخلاق ولري چې په مټ یې په ټولنه کې ښکلی او ټولنیز ژوند وکړي، د حق په لاره کې تکلیفونه او مشکلات و زغمي.

أَخْبَرَنَا أَبُو زَكَرِيَّا بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، قَالَ: حَضَرْتُ مَجْلِسَ أَبِي الْحَسَنِ بْنِ سَمْعُونَ، فَسَأَلَهُ رَجُلٌ عَنِ التَّصَوُّفِ مَا هُوَ ؟ قَالَ: إِنْ لَهُ اسْمًا وَحَقِيقَةً، فَعَنْ أَيِّهِمَا تَسْأَلُ ؟ " فَقَالَ: عَنْهُمَا جَمِيعًا، فَقَالَ: " أَمَّا اسْمُهُ فَنِسْيَانُ الدُّنْيَا وَنِسْيَانُ أَهْلِهَا، وَأَمَّا حَقِيقَتُهُ فَالْمُدَارَاةُ مَعَ الْخُلُقِ وَاحْتِمَالُ الْأَذَى مِنْهُمْ مِنْ جِهَةِ الْحَقِّ.[شعب الإیمان8142]
مولوي نورالحق مظهري